28 July 2017

Landingspaginas

Een goed georganiseerde en geoptimaliseerde AdWords campagne is een absolute voorwaarde voor een succesvol en rendabel resultaat. Maar of een Adwords campagne rendabel is hangt eveneens sterk af van uw landingspagina’s.

Een landingspagina is een specifieke webpagina waar een bezoeker op komt nadat hij op een advertentie of een zoekmachine listing heeft geklikt.

Een goede landingspagina is geoptimaliseerd voor één specifiek doel. Bijvoorbeeld het aanschaffen van een product, inschrijven op een nieuwsbrief of het aanvragen van een offerte. Door middel van een aantrekkelijke pagina, een pakkende titel en doelgerichte informatieve teksten wordt de bezoeker één kant opgestuurd.

Sitesolutions kan u ondersteunen met het ontwerpen van specifieke landingspagina’s die nauw aansluiten op uw Adwords campagne. Een standaard landingspagina ontworpen door sitesolutions bestaat uit een:

  • Op maat gemaakt design in uw huisstijl
  • Geoptimaliseerde tekst die naadloos aansluit op uw Adwords advertentie’s
  • Een werkend contactformulier of een in het oog springende call to action  (CTA)
  • Bedankpagina
  • Connectie met uw Adwords campagne: Bekijk en controleer op zoekwoord- of advertentieniveau het conversiepercentage van uw nieuwe landingspagina!

Door gebruik te maken van een geoptimaliseerde en gerelateerde landingspagina zorgt u niet alleen voor meer verkopen, maar u verhoogt ook de Quality Score van uw zoekwoorden. Hierdoor betaalt u minder per click en heeft u meer kans op een betere positie in de betaalde zoekresultaten.